Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Sämst minne alltså!

Av Anna - 25 september 2012 23:12

Fan hur kan man ha så dåligt minne som mej?


Igår skulle ja svänga in på OK på vägen hem å köpa snus å batterier.. (batterier ti min silverspringare.. dildo för den som inte listade ut de..)! Å vad händer.. jo ja kommer ut me snus å en körsbärscola!?!

Hur svårt ska de va att från bilen å in i butiken på typ 50m glömma batterierna.. Jo för när man gå rakt in så se man drickorna rakt fram å ja vart så sugen på cola, å då ja kom fram såg ja att de fanns körsbärscola i 0,5L flaskor!

Bara måste ha å där försvann minnet om att köpa batterier.. suck på mej själv.


Aja man kanske ska göra ett nytt försök imorn å köpa dessa jävla batterier.

Hade två hemma men min jävla Hubert tar 4 batterier vilket ja glömt oxå.. Silverspringaren heter alltså Hubert, precis så som min husfluga ja bodde med på Sandslån hette.. Gillar namnet Hubert, vet inte varför de bara e så..


Ne nu ska ja göra nå annat än att sitta här.. Go Natters på mej å er å min onda jävla mage

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 mars 2013 21:14

Fan skulle verkligen behöva shoppa några nya bhar! Som sagt ha ju till slut lyckats gå upp i vikt å de gjorde även mina bröst å mina fötter å ja.. hela jävla kroppen utom skallen tro ja :P Å skulle verkligen behöva nya bhar! Ha två st som ja kan ...

Av Anna - 13 mars 2013 20:44

Nu vare då längesen ja uppdaterade nå här.. helt glömt bort att ja ha en blogg å de ha ändå inte hänt så himla mkt intr att skriva om heller så... Livet rullar på som vanligt. Jag äter, skiter, jobbar å tränar å e i stallet typ. På söndagar ere...

Av Anna - 22 oktober 2012 13:35

Gah att de aldrig gå över.. ida e de en vecka sen ja blev dyngförkyld =/ Men ha ingen feber längre å just ida må ja bättre än på länge trots hostan å lite snor =) Så veckan som varit ha varit himla lugn.. ha mest sovit, legat, ätit å jobbat å så ...

Av Anna - 12 oktober 2012 16:48

Fan hata hösten.. å dessa depptider typ.. Vet inte vars dom kommer ifrån men känner mej bara allmänt bläääig! Inget känns skoj just för stunden å ja e så trött hela tiden typ =/ Vill bara sova å vakna igen då de e sommar.. om de sku kunna bli en ...

Av Anna - 8 oktober 2012 19:03

Så vare månda igen då å jobb som gäller. Helgen ha vars grymt rolig =) Fest i Sundsvall i lördas me Madde, Camilla å Bonden + några fler =) Haft riktigt skoj å förfesten va nog bäst ;) Seg som fan igår men inte sp bakis som tur va.. När vi kom ...

Ovido - Quiz & Flashcards