Alla inlägg den 27 december 2010

Av Anna - 27 december 2010 21:33

Jaa allti ska de vara något!

Vattenskada i huset ida... som tur va satt jag, syster å Carro i köket å surra när vi hör av de låter som att de droppar i vardagsrummet..

Å mkt riktigt så droppar de från taket.. snabbt som fan fram me handdukar å skålar å hinkar å grejer.. flytta undan möbler å jaa..

Vilket jävla litet kaos!

Jörgen fick ringa runt lite å forts me de imorn å förhoppningsvis kan dom komma å fixa de på en gång! Som tur va rann de inte alltför länge så golvet verka inte ha hunnit ta skada.. men taket e blött å de lukta blött trä här inne..

Suck.. så imorn ska de nog springa folk här oxå..


Trött som fan nu.. tro de bli ti å borsta tänderna å hoppa i säng så man komma upp imorn bitti..

Sku behövt ringa Carro med men ja tro ja gör de imorn ist.. orkar inte riktigt nu faktiskt..

Just ja va ut å red en sväng oxå på Frejzor, damen som ser spöken överallt så nu ha ja som lit mer ont i ryggen men trevligt va de om än förjävla kallt!


Nä orkar inte skriva mer nu.. skriver mer imöra!


God Natt

Av Anna - 27 december 2010 14:03

... Hur i hela kan både jag och Christian va inloggad på msn på samma dator samtidigt???

Jag e inloggad på min här å ser alla mina vänner osv precis som vanligt.. men jag ser när hans vänner loggar in på msn å ja kan skriva till dom genom hans msn.. men ja kan inte logga ut han för ja hitta inte den "spök-msn" som han nu e inloggad på på denna dator!!!

Skumt.. minst sagt.. jag förstår ingenting.. e ju dock inte så teknisk heller men vafan!


Å de kräksnöa nu igen.. räcker de inte nu???


Aja kanske ska ta nå å käka så man orka rida sen i detta väder!

Ridsugen så ja spricker snart :P

Å så ha ja ju fått bla en ny rumpvärmare, schabrak å mössa till Frejzor så måste ju ut å testa de med + nya tränset!


Nä mat vare ja!

Av Anna - 27 december 2010 10:20

God Jul lite såhär i efterhand!

Ha ju fått ett fint virus på min dator så ha inte kunnat blogga lr nå alls =/

Nu ha ja lånat min kära sambos dator, men innan ja ens kom ihåg adressen ti min blogg lr nå alls å sen lösenordet så jaa..

Men nu ha de fixat sej så få väl blogga från hans dator så länge tills min är vid liv igen! Och jag har ett virusprogram igen!


Fan ja ha inte bloggat sen den 16e dec såg ja nu! Va den dagen ja fick ett virus på datorn!

Hade glömt mobilen hemma å hade bara datorn med mej på jobbet som kontakt me omvärlden å så få ja ett jävla virus på den! Tur tur tur...


Haft en underbar jul iaf å en massa jobb! Jobbat från tisdag-söndag den veckan men nu e ja ledi tom onsda em! =)


Nu när ja vet att ja kan blogga igen så ska ja trycka i mej en skinkmacka lr två å kolla på The Deep som ja spelade in förra veckan =)


Skriver mer sen =)

Ovido - Quiz & Flashcards