Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Ont i magen!

Av Anna - 30 maj 2011 23:04

Fuck ja ha ätit för mkt, på tok för mkt igen!

Å nu ha ja så ont i magen, den e svullen å ja fiser dödare än ja vet inte vad!

Att ja inte lär mej.. men ja ha fan ingen botten längre å att ja dessutom gillar grädde???? Ha aldrig gillat grädde å sp inte pga att ja få ont i magen av de, men mamma hade laktosfri så ida åt ja som bara den :P


Jag stod för middagen i dynäs ida å de vart':

En god gegga gjord på;

1 Grillad kyckling

2 paket stekt bacon

2 lökar

Å några champinjoner

2 Creme bonjour cousine örter å vitlök

Stek bacon, fräs på svampen å löken å så blanda ihop allt å låt de puttra upp servera me ris lr pasta!

Vi körde på ris å de vart så gott, mor slängde i en skvätt soya oxå för färgens skull! Men man blir dock sjukt mätt av de men gott e de =)

Å de vart alldeles lagomt över ti min matlåda :P

Ti efterrätt tryckte ja först i mej chips som ja dippade i fjällfil, skitgott!

Å sen coctail/konserv frukten me vispgrädde å chokladsås!

MUMMA! Å sen åt ja lite mer chips å fil oxå :P

Jepp så nu sitter ja här i sängen å ha ont i magen å fiser så ja snart inte kan sitta kvar här! Dödliga gaser ja!



För övrigt ida lr ja sen igår ha de vart lite tungt.. haft en såndär "saknar-en-massa-folkåfä-period" typ!

Kan fortf knappt prata om Ziva utan att tårarna börja.. å ja nu kommer dom igen.. Saknar min älskade hund så de finns fan inte!

Saknar våra promenader, alla fina stunder, mina fina goa hund..

Jag kan bara inte förstå att hon är borta  å att ja aldrig kommer få träffa henne igen.. livet suger så jävla hårt..

Saknar å va ute å gå å slippa vara ensam..

Tror det är mkt därför jag inte trivs här i lägenheten.. det är för tomt..

Men ändå så vet ja inte om ja sku klara av att ha en ny hund, för ingen är som hon ju..

Å visst sku de va mysigt om vi blir me katt när de nu blir men det är inte samma sak endå..

Det finns ingen som min fina Ziva!

Å jag sitter å storbölar medans ja skriver så ni få ursäkta stavningen..

Världens finaste hund!

               


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 mars 2013 21:14

Fan skulle verkligen behöva shoppa några nya bhar! Som sagt ha ju till slut lyckats gå upp i vikt å de gjorde även mina bröst å mina fötter å ja.. hela jävla kroppen utom skallen tro ja :P Å skulle verkligen behöva nya bhar! Ha två st som ja kan ...

Av Anna - 13 mars 2013 20:44

Nu vare då längesen ja uppdaterade nå här.. helt glömt bort att ja ha en blogg å de ha ändå inte hänt så himla mkt intr att skriva om heller så... Livet rullar på som vanligt. Jag äter, skiter, jobbar å tränar å e i stallet typ. På söndagar ere...

Av Anna - 22 oktober 2012 13:35

Gah att de aldrig gå över.. ida e de en vecka sen ja blev dyngförkyld =/ Men ha ingen feber längre å just ida må ja bättre än på länge trots hostan å lite snor =) Så veckan som varit ha varit himla lugn.. ha mest sovit, legat, ätit å jobbat å så ...

Av Anna - 12 oktober 2012 16:48

Fan hata hösten.. å dessa depptider typ.. Vet inte vars dom kommer ifrån men känner mej bara allmänt bläääig! Inget känns skoj just för stunden å ja e så trött hela tiden typ =/ Vill bara sova å vakna igen då de e sommar.. om de sku kunna bli en ...

Av Anna - 8 oktober 2012 19:03

Så vare månda igen då å jobb som gäller. Helgen ha vars grymt rolig =) Fest i Sundsvall i lördas me Madde, Camilla å Bonden + några fler =) Haft riktigt skoj å förfesten va nog bäst ;) Seg som fan igår men inte sp bakis som tur va.. När vi kom ...

Ovido - Quiz & Flashcards