Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Anna - 13 juli 2011 23:57

Fan sitter här å kollar runt lite på facebook å kommer på att fan va ja saknar våran klass, 9c!

Sku va så kul å ha en egen klassåterträff, bara vi från den klassen!

Va ju typ inge många alls som kom, vare förra året då vi hade de på kramm!

STOR besvikelse sp me tanke på hur bra sammanhållning å skit vi hade i våran klass!

Trist som fan då man såg fram emot å träffa typ alla!

Nu ha man ju typ inge kontakt me nån alls nästan.. man ha dom på facebook men man pratar aldrig med nån förutom Kicki å Carro typ å så om man stöter på nån här hemma så heja man å kan byta nå ord!

Ne vi sku ha dragit ihop en egen klassåterträff nån gång då alla lr iaf dom flesta kan!

De hade varit sååå roligt å få träffa alla =)

Tycker jag iaf men ja kanske e ensam om att tycka de?


Aja ne man kanske ska ta å sussa lite så man e människa imorn med.. e rätt trött faktiskt fast ja sov alldeles för länge ida (igen)!

Men hade en trevlig stund me Katta ida iaf =)

Va å hälsa på i Bollsta först hos hennes päron å sen for vi in på Domus å tog en fika! Jag bara ÄLSKAR smörkräm!! Så sjukt gott!

Ja äter upp alla annat först så att ja bara ha smörkräm kvar på slutet å slafsa i mej :P Gott gott!

Ne nu börjar min kära dator hänge sen här.. jag skriver å skriver men de ta några sekunder innan orden faktiskt syns på skärmen!

Älskar min dator!


God Natt

Av Anna - 13 juli 2011 21:15

Längtar ti september oxå ju =)

Då ja ska bli moster!!

Kan inte riktigt fatta de fortf :P Fast ja tom fått känna en spark så e de helt ofattbart alltså!

Min lillasyster ska bli Mamma!

Helt plötsligt känner ja mej som lillasystern :P

Hittade förresten inget fint normalt kort på de blivande föräldrarna så ja valde detta som ja hade på mobilen :P


  Visst e dom snygga ;)

Emma å Alex som Zombies!

Av Anna - 13 juli 2011 18:13

Jag ska då fan inte ha vita kläder på mej alltså..

Ha en vit t-shirt på mej ida på jobbet å så sku ja ösa upp lite nykokt morotssoppa = vit t-shirt me gul/orangea fläckar! Duktigt Anna!

Aja de e som vanligt alltså!


Igår vare en underbart mysig dag me massor av åska!

Mindre trist med åskan på Dannero dock =/ Va väl inte så kul men tur att alla klarade sej iaf! :)

Hmm.. igår blev de midda i Dynäs iaf, pasta å pastasås =) Nå eget hopkok tro ja som Mor gjort, vart iaf skitgott =)

Va på Domus å hämtade ut mitt paket, men va bara 2av mina 3 filmer å inget av de andra som kommit?!

Beställde från Discshop å klickade i att paketet sku skickas då alla varorna fanns på lager, då inte allt fanns just nu!

Men ne så blev de då inte utan de enda ja fick utav 6 lr 7 varor va 2filmer!

Aja.. ha iaf Stigmata å The Devils Rejects nu =D

Sen vare ju en film till + lite födelsedagspresenter ti Christian me då han fyller år snart.. 8/8 så bli han lika gammal som Turbo :P Hela 24år :P


Ne nu kom ja av mej.. tro ja ska stoppa i mej lite midda å återkomma sen när skallen funkar!

E så trött ida så jag känner mej seeeg som fan!

Ovido - Quiz & Flashcards