Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Anna - 4 augusti 2011 19:19

Tro min ryggfan ha gått i konkurs =/

Vettefan om de e sviter sen igår då ja bar några hinderstöd å bommar.. ont som fan ha ja nu iaf de rakt krampar =/ Suck..

Tryckt i mej nå diclofenac å hoppas på att skiten hjälper!

Blä...


Men men för mkt trista tankar å skit nu..

Nu ska ja tröstäta lite choklad å kolla på vänner =)


Imorn då ja slutat jobba ska vi köra Freja in ti ridskolan, Sara ska rida henne å sen ska vi ti Lars å Frida en sväng =)

Av Anna - 4 augusti 2011 17:28

Fan mitt internet lade av igår =/

Ha ju en till såndär mobilt bredband från Tele2 men de minns vi inte pinkoden till så de sket sej att använda den =/

Nu när ja äntligen hade kommit igång igen med blogg osv :P

Nu sitter jag på jobbet å surfar på våran personaldator å bloggar lite!

Vilket jädra väder! Spöregn å åska ida igen!

Sku eg åkt ut å ridit Freja ida innan ja började jobba men ja va inge pigg i magen då ja klev upp å hade ingen ork =/ De räckte med att ja hade ett dygnspass framför mej kände jag..

Annars känner ja mej lite smånere.. ha ju tagit ett jobbigt beslut..

Freja ska visas på saluhästvisningen i helgen!

Jag har inte kropp å ork för att ge henne de hon behöver! Damen älskar att få jobba, är alla till lags men behöver få mer tid å träning än ja kan ge henne så hon får lite självförtroende å inte e så jävla rädd å skvätten så fort hon är utanför en ridbana! Så jävla trist å jag hatar min kropp för hästen är underbar!

Men jag mår så dåligt då ja inte kan träna henne så mkt som hon vill å behöver.. hon blir ju så glad då man rider henne å hon verkligen lyser!

Ni skulle sett henne igår då Linda red henne å sen löshoppade vi henne i ridhuset på Nordvik! Öronen spetsade framåt å ögonen lyste av lycka!

Underbart att se =)

Men men..

Men jag har inte bråttom att sälja henne.. denna dam säljer jag inte till vem som hellst!


Suck.. denna helg kommer inte att bli rolig!

Ovido - Quiz & Flashcards