Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Anna - 3 februari 2012 23:46

Ja verka ha fått en ny jävla hobby!

Att blöda näsblod... suck..

Min näsa ha fortf inte läkt å ja kan fan inte låta bli att peta på div skorpor där inne,

vilket resulterar i att ja blöder näsblod stup i kvarten typ!

Ibland räcker de me att ja snyter mej å sprutar in nässpray så börjar ja blöda, å de dropper lite varstans!

Mysigt värre.. men förhoppningsvis läker de snart annars jävlar in i min lilla låda!

Lr ja.. va ska man göra då?

Låta bli att peta kanske å smörja me Gelly.. de vore ju en bättre ide.. dock ha ja inge Gelly me mej på jobbet!


Nä nu börja strax Fringe så bäst å avrunda här..

Av Anna - 3 februari 2012 22:23

Kvällens bästa sms :P


"Min kära dam, jag kan med sorg i hjärtat o samtidigt

 med viss tillfredsställelse meddela att jag har torskat.

Första blonderingen åker i ikväll."

Av Anna - 3 februari 2012 19:17

Kan lova att magen känns ännu mer ida! Hosta å nysa e inte skönt men grymt härligt me träningsvärk i magen!

Så de ska kännas =D


Kom precis på en sak.. de enda som fattas i mitt liv just nu e en katt!

Då sku de va fulländat precis nu =D

Vill verkligen ha en kissemisse!!!!!

Önska önska önska..


Nä men ja trivs kanon som allt e just nu! Ja älskar min lägenhet å komma älska den mer så fort

ja få ordning på tredje rummet å så ja kan sola igen :P

Dock orka ja inte skotta upp en gång ti förrådet så ja kan bära ut alla lådor å greja på men.. de kommer..

ja ha ingen brådska ja ska ingenstans så =)

Underbart =)

Av Anna - 3 februari 2012 18:29

Satan så kallt de ska va då.. nu vill ja ha sommar, hellst igår oxå tack!

Vet inte hur mkt kläder ja byltade på mej i morse, långkalsonger,mysbralls,vanliga strumpor å tjocksockar, t-shirt,långärmad,halvsum halvstickad polo,tjock huvtröja å så tjocka skoterjackan å täckkjolen + mössa å vantar!

Sku dock behövt nå tjockare handskar än mina tunna fingervantar känner ja nu :P

Men fålla se om ja hitta nå nån dag då ja ha tid å kommer ihåg de!


Ne göra nå nytta kanske..

Ovido - Quiz & Flashcards