Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Anna - 19 mars 2012 22:51

Trötter näää inte alls..

Satt vid datorn å sku gå å hänga tvätt å sku då ta av mej läsglasögonen å lägga dom på sängen,

ist sträcker ja handen mot munnen å tar ut snusen å tänker lägga den på sängen (på de vita överkastet)!!!

Som tur va märkte ja de i tid å stoppa in den igen.. suck inte alls trött nej :P


Å nu sitt ja å se på slutet av dirty dancing, bra film? Njaa de vettefan men musiken sitter ju i skallen

så den e skön att höra!

Ha ja gjort ida då å igår me för den delen?!

Igår vart de premiärgrillning i dynäs me hela tjocka familjen =)

Gott som fan å mätt i magen blev man =)
Såg även Så ska det låta å sista avsnittet av Äkta människor där å sen va klockan så

mkt så ja slagga på soffan! Med Sol i vanlig ordning =)

Tänkte försöka hålla mej vaken å se Hajen 3 men de orkade ja faktiskt inte så ja slockna =)

Surra me Katta en sväng oxå, trevligt kvällssurr =)

Ida ha ja då gjort de vanliga, stallet på morgon å fodra sen gick ja in å lade mej en stund igen för ja

va så trött å de ta ju typ en timme lr en å en halv för Turbo å käka upp frukosthöt så!

Sen skotta skit å fixa allt inför kvällen =)

Å en kopp kaffe me Pappa å Kalle innan ja for hemöver för å duscha å byta om å sen rulla å hämta J inför mötet på Kramm! Nya datasystem, då alla timrapporter å sådant ska skötas via datorn hädanefter!
Bli nog bra bara man lär sej skiten :P

Gofika fick vi oxå, kaffe å macka =)

Å sen rulla ja ti dynäs å tog igen mej lite å packade ihop ryggan å käk å rullade på jobbet å här sitt ja nu!


Imorn blire gymmet på kvällen iaf =)

Hoppas ja e piggare då :P

Av Anna - 19 mars 2012 19:54

 


Säg hvarför är du så ledsen i dag,
Du, som alltid är så lustig och glad?
Och inte är jag mera ledsen i dag
Än när jag tyckes dig lustig och glad;
Ty sorgen har nattsvarta rosor.


I mitt hjerta der växer ett rosendeträd
Som aldrig nånsin vill lemna mig fred.
Och på stjelkarne sitter det tagg vid tagg,
Och det vållar mig ständigt sveda och agg;
Ty sorgen har nattsvarta rosor.


Men af rosor blir det en hel klenod,
Än hvita som döden, än röda som blod.
Det växer och växer. Jag tror jag förgår,
I hjertträdets rötter det rycker och slår;
Ty sorgen har nattsvarta rosor.


av Ernst Josephson (1851-1906)

Ovido - Quiz & Flashcards