Alla inlägg den 25 september 2012

Av Anna - 25 september 2012 23:12

Fan hur kan man ha så dåligt minne som mej?


Igår skulle ja svänga in på OK på vägen hem å köpa snus å batterier.. (batterier ti min silverspringare.. dildo för den som inte listade ut de..)! Å vad händer.. jo ja kommer ut me snus å en körsbärscola!?!

Hur svårt ska de va att från bilen å in i butiken på typ 50m glömma batterierna.. Jo för när man gå rakt in så se man drickorna rakt fram å ja vart så sugen på cola, å då ja kom fram såg ja att de fanns körsbärscola i 0,5L flaskor!

Bara måste ha å där försvann minnet om att köpa batterier.. suck på mej själv.


Aja man kanske ska göra ett nytt försök imorn å köpa dessa jävla batterier.

Hade två hemma men min jävla Hubert tar 4 batterier vilket ja glömt oxå.. Silverspringaren heter alltså Hubert, precis så som min husfluga ja bodde med på Sandslån hette.. Gillar namnet Hubert, vet inte varför de bara e så..


Ne nu ska ja göra nå annat än att sitta här.. Go Natters på mej å er å min onda jävla mage

Av Anna - 25 september 2012 22:20

Fan nu vare längesen igen.. ja suger numera på att blogga..


Jobbar ida.. å ha fått så jävla ont i magen =/ Känns som magkatarr igen lr nå sådant.. å självklart ha ja inge

omeprazol med mej heller ida =/ Bruka ju alltid ha de me men inte ida då ja verkligen

behöver =/ suuuuuug!!!!


Minns inte heller när ja skrev sist, va ja gjort sen dess osv.. kass på allt just nu..


Ida ha ja iaf vart i stallet, sen kom Carro me barn å hälsade på å så ha vi käkat lunch tillsammans å sen tog vi en fika på stan me Katta å hennes mor =) Trevlig dag =)

Å sen iväg på jobb =)


Funderat en massa på sistone oxå.. å märkt lite saker..

Saknar mitt gamla jag.. väldigt mkt.. tänk att en människa kan förstöra en så.. ska aldrig mer låta de hända..

Ha inte tänkt på de så mkt förut ha haft så mkt som hänt så skallen ha vart full jämt me en massa.

Men nu ha visst saker å ting hunnit ikapp mej å jaa.. saknar mitt gamla jag!

Ovido - Quiz & Flashcards