Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Funderingar..

Av Anna - 11 maj 2010 23:41

*suck*

Nu e de äntligen kväll å då ha man tid å rum för alla tankar!

Blä!

Så ångest hur å vad jag ska göra.. ha iof så gott som bestämt mej fast de ta emot nå så in i helvete.. men kan ju inte bara vara ego i denna fråga..

De gäller alltså min kära dam (häst) Nikki som jag har fött upp alldeles själv, enda levande avkomman efter min första häst Turbo å mina älskade damer..

Men pga min jävla ryggskada pga dessa jävla idioter i sollefteå så kan jag inte rida och träna å ge Nikki den tid och motion å träning hon behöver! =(

Och då jag då vet (lr ja veta kan man ju aldrig göra till hundra procent men..) att hon skulle få det mkt bättre med någon människa som vill rida å forts utbilda henne å verkligen kan det ist för att hon ska stå hemma hos mej, tappa allt hon nånsin kunnat å bli fet som en tunna som hon så lätt blir.. jaa.. vad ha man eg för val?

Sälja henne.. det som gnager i mina tankar..

Hon är ju en sådan häst som behöver rikligt med motion, röra på sej ofta å aktiveras mkt.. vilket jag inte kan göra pga ryggen..

*suck*

Satans jävla helvete e vad de e.. så nu snurrar tankarna.. e de så att jag beslutar mej för att sälja henne vill jag om möjligt skicka iväg henne till någon som kan rida igång henne å sen då ev visa henne på KFRK`s hästsaluvisning i år!

Mkt å tänka på å lite tid.. som vanligt..

Inge roligt direkt..

Hade de inte vart för att hon är min första egna uppfödning, ja ha vart med hela tiden sen betäckningen, första ultraljuden, när hon kom till världen...

Alla nätter ja satt med Turbo på vak å bara väntade på att hon skulle titta fram å så hade jag den otroliga turen å fick va med på precis hela fölningen!


De tar emot vill jag lova =(

  Barbra`s Nikita

född:2001-05-29

e. Michail ox

u. Barbra Turbo

äg. Anna Nordlinder

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 mars 2013 21:14

Fan skulle verkligen behöva shoppa några nya bhar! Som sagt ha ju till slut lyckats gå upp i vikt å de gjorde även mina bröst å mina fötter å ja.. hela jävla kroppen utom skallen tro ja :P Å skulle verkligen behöva nya bhar! Ha två st som ja kan ...

Av Anna - 13 mars 2013 20:44

Nu vare då längesen ja uppdaterade nå här.. helt glömt bort att ja ha en blogg å de ha ändå inte hänt så himla mkt intr att skriva om heller så... Livet rullar på som vanligt. Jag äter, skiter, jobbar å tränar å e i stallet typ. På söndagar ere...

Av Anna - 22 oktober 2012 13:35

Gah att de aldrig gå över.. ida e de en vecka sen ja blev dyngförkyld =/ Men ha ingen feber längre å just ida må ja bättre än på länge trots hostan å lite snor =) Så veckan som varit ha varit himla lugn.. ha mest sovit, legat, ätit å jobbat å så ...

Av Anna - 12 oktober 2012 16:48

Fan hata hösten.. å dessa depptider typ.. Vet inte vars dom kommer ifrån men känner mej bara allmänt bläääig! Inget känns skoj just för stunden å ja e så trött hela tiden typ =/ Vill bara sova å vakna igen då de e sommar.. om de sku kunna bli en ...

Av Anna - 8 oktober 2012 19:03

Så vare månda igen då å jobb som gäller. Helgen ha vars grymt rolig =) Fest i Sundsvall i lördas me Madde, Camilla å Bonden + några fler =) Haft riktigt skoj å förfesten va nog bäst ;) Seg som fan igår men inte sp bakis som tur va.. När vi kom ...

Ovido - Quiz & Flashcards