Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Midda kanske..

Av Anna - 8 februari 2011 18:09

..man bör äta oxå!

Fan så jävla långtråkigt ja haft nu på em mot kvällen.. ibland e vissa dagar/veckor tyngre än andra att vara ensam hemma utan min kära sambo!

Ida verka va en sådan dag.. känner mej skitnere av nada anledning!

Övriga dagen ha gått kanon ja ha städat å pysslat å greja å prata me han i telefon osv! Men nu bara dök ja rakt ner i ett svart hål.. å mitt i de svarta jävla hålet kom ja på att ja kanske ska äta nån jävla midda ida med! Bhä!

Fiskpinnar blire med kokt potatis (jepp, inge potatismos ida inte) å så kokt broccoli å blomkål med örtsalt å nån gegga till kanske!

Så bara de bli klart ha ja iaf ätit midda ida, sen blire väl macka lr nån tallrik gröt ikväll då ja blir hungrig igen.. ibland e de fan jobbigt å va hungrig typ jämt..

Orka göra nå mitt i natten när man blir hungrig.. Å allt jävla tjat om mina viktproblem gör de ju inte bättre.. Tro mej ja vet att ja är "för" smal ja behöver inte höra de för jämnan! Jag bara är sådan.. jag har ingen ätstörning å dom hitta inte direkt nåt fel på mej efter div undersökningar av allt förbannat.. tom avföringsprover ha ja fått lämna pga att ja är så smal! Känns som bakvänd ätstörning lr nåt.. oftast tänker väl folk att dom vill bli smalare, inte ska äta ditt å datt å småäta osv osv lr hure nu funkar.. Här ere tvärt om, ja måste komma ihåg att äta, äta mkt å ofta å jaa allt ja få höra! Så fort ja går hungrig en liten liten stund så.. jaa.. ja må väl inte dåligt direkt men blir typ stressad.. Ja få ju inte gå hungrig jag måste äta för att gå upp i vikt!

Suck.. Nu ha ja ätit kanonbra i ca 2-3 veckor lr vare e å hade faktiskt gått upp hela 3kg! Vilket e mkt för å vara ja så nu ligg ja på 50 strecket igen.. suck..

Allt känns så bakvänt.. ja e precis som dom flesta andra tjejer som oroar sej för vikten, tänker på vad å hur mkt jag äter, fast tvärt om..

Det är fan inget kul...

Min mor hade samma problem då hon va liten, tills hon fick barn..

Men kan tänka mej att de inte va samma hysteri just då med anorexia å allt va de heter.. hoppas ja iaf för hennes skull så hon slapp denna skit ja fått gå å fortf får gå igenom..

Jag har ingen ätstörning, jag äter som en häst då jag mår bra (oftast då jag kan äta min medicin som även ökar aptiten).. jag hatar att spy det är det värsta jag vet, jag gråter alltid som ett barn då ja kräks för ja hatar det verkligen, tål inte spya för fem öre.. Å dessutom jag älskar mat! Jag tycker det är kul att laga mat å jag älskar att äta mat! Mitt absoluta drömjobb är att bli matrecencent?? heter de verkligen så?? Aja å få åka runt å äta på restauranger å skriva om det osv.. men man sku ju som behöva nån fänsig utbildning för det oxå så det ja kan ju drömma vidare om ett tag.. Men de sku va kul =)


Nä nu ska ja försöka äta min middag... vart visst ett bra mkt längre inlägg detta än va ja tänkt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 mars 2013 21:14

Fan skulle verkligen behöva shoppa några nya bhar! Som sagt ha ju till slut lyckats gå upp i vikt å de gjorde även mina bröst å mina fötter å ja.. hela jävla kroppen utom skallen tro ja :P Å skulle verkligen behöva nya bhar! Ha två st som ja kan ...

Av Anna - 13 mars 2013 20:44

Nu vare då längesen ja uppdaterade nå här.. helt glömt bort att ja ha en blogg å de ha ändå inte hänt så himla mkt intr att skriva om heller så... Livet rullar på som vanligt. Jag äter, skiter, jobbar å tränar å e i stallet typ. På söndagar ere...

Av Anna - 22 oktober 2012 13:35

Gah att de aldrig gå över.. ida e de en vecka sen ja blev dyngförkyld =/ Men ha ingen feber längre å just ida må ja bättre än på länge trots hostan å lite snor =) Så veckan som varit ha varit himla lugn.. ha mest sovit, legat, ätit å jobbat å så ...

Av Anna - 12 oktober 2012 16:48

Fan hata hösten.. å dessa depptider typ.. Vet inte vars dom kommer ifrån men känner mej bara allmänt bläääig! Inget känns skoj just för stunden å ja e så trött hela tiden typ =/ Vill bara sova å vakna igen då de e sommar.. om de sku kunna bli en ...

Av Anna - 8 oktober 2012 19:03

Så vare månda igen då å jobb som gäller. Helgen ha vars grymt rolig =) Fest i Sundsvall i lördas me Madde, Camilla å Bonden + några fler =) Haft riktigt skoj å förfesten va nog bäst ;) Seg som fan igår men inte sp bakis som tur va.. När vi kom ...

Ovido - Quiz & Flashcards