Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Anna - 25 januari 2011 15:47

Å så ha ja fått virus på min dator igen... =(

Samma jävla skit som sist.. måste fan ta å fixa ett virusprogram! Jävla dyr skit!


Ha ja gjort ida då.. va å släppte ut hästarna imorse, de gick fint å ha varit fint väder ida fast minusgrader!

Sen dök ja i sängen å lade mej igen, efter att ja startat en tvättmaskin!

Sov på tok för länge å hade då ont i skallen då ja vakna.. aja skönt iaf å få sova!

Sover så himla mkt nu för tiden.. å även om ja sover på dagen lr länge så somna ja i tid på kvällen iaf! Förutom de två senaste dagarna då tog de längre tid.. men igår gick de hyfsat iaf!

Sen ida ha jag hängt tvätt, började surfa på min dator å tänkte blogga å betala räkningar men de sket sej när viruset tog den! Så fick starta upp Christians dator så nu använder ja den (å ha äntligen lärt mej adressen, användarnamn å lösen ti min blogg :P)

Christian Jack Daniels tavla rev ner en ljuslykta i glas ida me, så fick ställa mej å plocka glas å dammsuga så då sög ja lite överallt på en gång!

Ska väl forts städa lite i hallen å så byta sängkläder oxå! Kan ju va bra!


Ha precis ätit lite sen lunch/midda lr nå, vart laxpinnar me mos, ärtor å sås!

Äter enformigt som fan ibland då ja e ensam! Å nu e mina frysta ärtor slut me så måste köpa mer :P Äter de till typ allt..


Såg förresten att OC börjat gå på femma igen oxå på dagarna!

Ha ju de två första boxarna oxå ha ja för mej men va läääänge sen ja såg på de!


Ne nu ska ja forts kolla på Unga Mödrar å vänta på att Syster kommer så ska vi ner i stallet å greja =)

Ovido - Quiz & Flashcards