Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Pollen!

Av Anna - 29 april 2011 17:34

Fan va ja hatar pollenallergi!!!!!

Jag ha ju de å hela säsongen med.. de suger!

Vissa år känner ja inte av nåt alls nästan å nästa kan ja känna av de skitmycket!

Detta år verka va ett "kännaavår" =/

Vaknade helt plötsligt en morgon å va jättesnorig, svullen i ögonen å de kliade i halsen!

Så nu ha ja köpt receptfria allergitabletter som ja ska äta tills ja fått mina..

Dock tycker jag aldrig att dom hjälper ett jävla skit =/

Dom jag brukar äta som blir utskrivna av doktorn heter Singulair (ha ja för mej) och dom funkar rätt så hyfsat iaf men e rätt dyra!

Ida köpte ja några som heter Cetirizin Actavis 10mg! Clarityn och Kestine ha ja oxå fått äta men dom va inte så bra.. kände ingen skillnad om ja åt dom lr inte så.. dom funkade inte!

Ha tagit en sådan här Cetirizin nu, dom ska verka på 30min cirkus.. än så länge e ja lika snorig å irriterad som vanligt.. Men kan ju va så att dom hjälper när man ätit dom några dagar i streck oxå.. även om de stå att dom ska börja verka inom 30min!


Aja e bara å forts snyta sej å börja vänja sej vid en röd nos!


Fan ja ha än så länge inte så mkt träningsvärk sen ja red Freja igår?!

Skumt.. trodde inte ja sku kunna ta mej ur sängen i morse men..

Känner av lite i ljumskarna å lite i ryggfileérna men inte nå sp annars =)

Vill rida mera :P

Drygt bara att måsta gå till å från bandyplan å så känns de bättre om någon e med utifall att de händer något.. men e ju inte alltid de går!

Längtar så tills vi kan ha dom på Nordvik, då kan ja rida när ja vill å på en ridbana! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 mars 2013 21:14

Fan skulle verkligen behöva shoppa några nya bhar! Som sagt ha ju till slut lyckats gå upp i vikt å de gjorde även mina bröst å mina fötter å ja.. hela jävla kroppen utom skallen tro ja :P Å skulle verkligen behöva nya bhar! Ha två st som ja kan ...

Av Anna - 13 mars 2013 20:44

Nu vare då längesen ja uppdaterade nå här.. helt glömt bort att ja ha en blogg å de ha ändå inte hänt så himla mkt intr att skriva om heller så... Livet rullar på som vanligt. Jag äter, skiter, jobbar å tränar å e i stallet typ. På söndagar ere...

Av Anna - 22 oktober 2012 13:35

Gah att de aldrig gå över.. ida e de en vecka sen ja blev dyngförkyld =/ Men ha ingen feber längre å just ida må ja bättre än på länge trots hostan å lite snor =) Så veckan som varit ha varit himla lugn.. ha mest sovit, legat, ätit å jobbat å så ...

Av Anna - 12 oktober 2012 16:48

Fan hata hösten.. å dessa depptider typ.. Vet inte vars dom kommer ifrån men känner mej bara allmänt bläääig! Inget känns skoj just för stunden å ja e så trött hela tiden typ =/ Vill bara sova å vakna igen då de e sommar.. om de sku kunna bli en ...

Av Anna - 8 oktober 2012 19:03

Så vare månda igen då å jobb som gäller. Helgen ha vars grymt rolig =) Fest i Sundsvall i lördas me Madde, Camilla å Bonden + några fler =) Haft riktigt skoj å förfesten va nog bäst ;) Seg som fan igår men inte sp bakis som tur va.. När vi kom ...

Ovido - Quiz & Flashcards