Alla inlägg den 14 april 2011

Av Anna - 14 april 2011 23:41

Yäääj!

Hittade en annan spelsida som hade så ja kunde spela fishdom på min lilla jävla dator!

Coolaspel.se =)

Guld värd den sidan :P

Dock gick de bara å köra spelet på tid så få väl se hur långt man kommer..

E på level 20-nånting nu ha ja för mej!

Men ja vill köra utan tid för å se hur mkt grejer man kan få i akvariumet :P


Spel spel spel...

Av Anna - 14 april 2011 17:46

Ännu en gång hatar jag min dator! Men inte för att den e trög nu (lr jo de hatar jag den för fortf men..) utan för att den är för liten!!!!!!!!!

Jag ha ju fastnat vid ett nytt spel på zylom.com, som heter Fishdom 2 men jag kan inte spela det för hela den delen få inte plats på min lilla jävla skärm!!!!

Arg som fan! Jag som så lätt bli "spelberoende" när ja väl hitta nå kul.. å det är bra "terapi" lr va man ska kalla de för den jävla adhd`n oxå.. sitta å göra nåt med händer å fingrar å samtidigt få använda skallen!

Minns ett tag i dynäs då ja bodde där å inte hade fått nån lr rätt medicin å ja va "tvungen" å sitta å spela på vetgirig.se varje kväll annars kunde ja inte slappna av.. å så hade Ziva dragit lös/sönder en sladd ute som va till internetet.. ja vart skogstokig för att Pappa inte kunde gå ut å fixa de kl23 på kvällen!!!

Men men.. sånt e livet.. Tv-spel e oxå bra "medicin" när ja behöver göra något för att varva ner!  Dock kan ja ibland (mest förut) bli väldigt sur om ja int få tillgång ti detta spelande lr göra något då ja hittat nåt som funkar!

Men nu för tiden så gå de bra, ja blir inte skogstokig längre :P


Å förresten.. på sönda ska vi ti Västanåfallet å rida =D

Va jättelänge sen vi va där nu! Så på sönda klockan 10.oo ska vi rida =)

Jag, syster å hennes kompis Maja å så tro ja hennes syster oxå ska med =)

Ska bli kul å skönt nu i vårvädret!

Tro om ja ens kommer i mina ridbyxor???

Dom va ju rätt tajta å trånga i midjan förut.. å nu när ja gått upp.. haha få väl köra på gummiband som syster annars då :P

Skulle ju beställa ett par nya från Börjes innan jul men då fanns dom inte i nån av färgerna ja ville ha å dom kunde inte resta bara dom å då ja hade beställt julklappar där oxå så sket de sej.. sen ha ja som inte kommit mej för att beställa nå.. då ja inte behövt nå annat!

Måste åka ner ti Equeen i Svall oxå ti Carro å köpa nåt för mitt presentkort =)

Kommer troligtvis att bli en ny ridhjälm!

Min e inte alls nå skön längre.. =/

Måste fråga Lina vad hon hade för hjälm, den ja lånade då ja provred Frejzor för den va himla skön =)


Å nackspärren håller i sej å verkar bli värre =/ Ha fan mer ont nu! *suck*


Av Anna - 14 april 2011 16:21

Haft en rätt lugn å skön da ida innan ja började jobba! =)

Va ti stallet i morse å fodrade å myste lite =)

Sen släppte ja ut Picard å Freja först så dom fick härja av sej lite själva å medans borstade ja gamla damen å gav henne massage + lite godis =)

Mysig morgon =)

Sen blev de lite frukost innan ja tog tag i mockningen =)

Rullade hem å tog en dusch å så lade ja mej å läste, läste ut nr18 av Isfolket å började på 19 =) Sen somnade ja till en liten stund å vaknade av att min kära sambo ringde å sa att han va på väg hem å köper med sej lite kebabskrov från Lunde =)

Gott gott =)

Fick min deklaration ida me.. inge roligt, bakskatt igen =/

Men hade ju fått lön från 3 olika ställen + aktivitetsstöd lr vare het från försäkringskassan så de va ju inte så konstigt eg..

Hoppas på bättre nästa år då!

Men nu ha ja fått skiten iaf så ja slipper gå å vänta å oroa mej!

Hade ju dock varit roligare å fått tebax.. men men..

Tur de inte va så jävla mkt ja sku måsta betala tebax!


Skönt å träffa hjärtat en snabbis innan ja sku iväg å jobba me å så fick ja skjuts ti jobbet då han ändå sku ut å tvätta lastbilen =)


Ååå va ja längtar tills imorn å så spännande de ska bli å ja hoppas verkligen verkligen.. även om ja inte ska hoppa!

Å dessutom vill ja gå på bio!!!

Gå ju en ufo-film nu :P Jag gillar ju sådana filmer å Scream 4 skulle ja kunna tänka mej att se! Bara ja få popcorn så e ja nöjd :P


Fan vilken jävla nackspärr ja fått oxå =/

Vaknade ida när ja låg å vila av att de högg till som fan i nacken å blev bara värre å värre hela tiden.. så klev upp å smorde in me heat lotion å så på me halsduken!

Stel som fan å de värker.. blev väl kall om nacken då ja va i stallet lr nåt, fast ja hade termo-polon på mej.. suck.. less på min kära nacke å rygg.. less som fan!!!

Å så lite mensvärk på de oxå :P Men vafan.. allt på en gång såklart precis som de ska va!


Härliga torsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards