Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Anna - 18 mars 2011 11:13

Så å då vare freda då!

Sovit som en stock ha ja gjort, va visst ganska trött igår iaf även om ja kände mej ovanligt pigg! Må som sagt mkt bättre nu när vi flyttat=)

Jaa va finns de å skriva efter en natt.. inte så mkt direkt men slänger in ett inlägg nu iaf för ja kommer inte hinna skriva nå mer sen ida!

Jobbar till halv4 sen ska vi ut på Nordvik å käka midda å hälsa på!

Christians bror kommer hem en sväng ida så =)

Sen ska vi hem å njuta av vår underbart sköna soffa =)

Bästa köpet vi gjort (förutom Berit dåra.. Imprezan) :P


Inte drömt nå speciellt i natt heller.. Dock i förrgår drömde jag att vi fått barn å att mina bröst såg förj*vliga ut så vi bestämde att ja skulle operera brösten, silikon alltså! Ja jisses sikken dröm.. snygga vart dom iaf :P

Hahaha lilla jag me silikonisar :P De va en hmm.. intr dröm dock!

Fan när ja väl drömmer något nu så e de så sjukt verkligt jag lixom känner precis allt precis som om de vore i verkliga livet!

Drömde nån sjukt skum sexdröm för nå dagar sen... å ja kan fortf lixom se de framför mej å känna allt typ!?! Skumt..


Ne nu ska ja forts med mitt här men ha en trevlig helg ja skriver nog mer på lördag!

Av Anna - 18 mars 2011 01:12

Jag bara älskar mina skor!

Fick dessa av min kära sambo när ja fyllde år! Å dom är underbart sköna att ha på sej när man jobbar tex sp för ryggen! Får inte alls lika om ens ont o ryggen när ja ha dessa på mej då ja jobbar!

Underbara pjucks!

  Grymt sköna skor alltså!

Sen ti sommarn ska ja börja ha dom när ja e ute å går oxå, e för skitigt å snöigt ute för dessa nu å dessutom lär ja frysa fötterna av mej oxå!

Sen kan man ju bara hoppas att man få lika snygg röv som tjejerna i reklamen :P

Hoppas gå ju alltid hahaha!


Nä man kanske ska ta å lägga sej ti rätta å blunda lite! Kommer ju en dag imorn med som sagt!

Goder Natten

Ovido - Quiz & Flashcards