Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Anna - 27 mars 2011 20:22

Sådär då va man ensam hemma =)

Kom precis hem, klädde av mej å tog på mej pyjamasbrallsen å kröp upp i soffan med ett glas rött å kikar lite på tv =) Myskväll för mej själv!

Kollar lite på Fenomen med Uri Geller.. se vad de kan va för nå.. sett början nu å de sög väl rätt så bra hoppas de bli bättre sen!


Åkte ti dynäs efter jobbet å va lite social, sov en stund på soffan me Sol å Kia å sen blev de midda =)

Imorn blire jobb igen men kortare pass så ja slutar på tisda morgon =)

Ska upp ti stallet imorn bitti med så få inte bli för mkt vin ikväll :P

Så sällan ja dricker men hade lite Aurora kvar här hemma å de e ju såå gott =)


Sen försvann de ja sku skriva.. vettefan vart minnet tagit vägen..

Av Anna - 27 mars 2011 12:24

Nä nu e ja less på mitt "långa" jävla hår nu ska de fan bort!

Tänkte ju se hur länge ja orkade spara ut... blev inte så länge, långt hår suger ja hatar det! Just nu iaf å igår med å dan innan de oxå!

Nä tebax ti någon kort frän frisyr!

Ha suttit å googlat lite å se va ja kunde hitta.. några blev de iaf å ja ska se om ja kan slänga upp nå bilder! Min dator e så jävla seg ida.. försökte skicka ett mail på fb men de tog ju fan en evighet att skriva då han hängde upp sej för varje ord ja skrev.. suck..

Frisyrer va de ja!

 

Denna gillade ja skarpt, men ska ha kvar mina långa slingor framför örat å så blire nog inte blondt!

 

Denna va väl lite frän den med, förutom färgerna då!

 

Pink! E ju så jävla snygg å hon passa så grymt bra i kort hår!

 

Denna gilla ja oxå =)


Aja ska väl ringa frisselörskan imorn å höra när vi kan klippa av skiten!

Ne ja e nog en korthårsmänniska, e ju så mkt lättare att fixa håret då med + att min hår inte bli så jävla krokigt när det är kort!

Kort hår ska de fan vara! Å gärna en mörk färg, fast det är sååå drygt med utväxten! Men bara ja hitta en färg kan ja fylla i de själv lr med min kära sambo lr systers hjälp!

Av Anna - 27 mars 2011 11:02

Varför i hela fridens namna få ja finnar i ena armhålan?

Hur fan kan man få finnar där?

Fan andra finnen på tre dagar nu å de gör så in i helvetes jävla ont!

Fan fan fan fan fan fan!

Glömde ta min medicin igår kväll med pga en del saker så magen e skitorolig rent ut sagt å ja känner mej lite smått hyper å nervös å haft ont i kroppen i natt.. suck..

Men tog en rosa som borde börja kicka in snart så man kan varva ner lite men ikväll ska ja fan komma ihåg medicinen om ja så ska sätta en påminnelse på telefonfan!


Jävla helvetes skit!

Av Anna - 27 mars 2011 00:19

Trött tröttare tröttast!

Nä då ja e fortf vaken!


Men jag förstår inte.. så fort ja loggar in så försvinner de från skallen de ja tänkt skriva här.. suck..

Iaf jag är på jobbet, å imorn åker min kära sambo ti fjälls me grabbarna!

Själv jobbar ja massor ti veckan så ja lär väl knappt få nån tid över att sakna honom! Hehe nädå de kommer ja göra såklart men ha lite å göra som ja tänkt ut iaf då ja e ledi!

Imöra ska ja åka ti Dynäs då ja slutat tänkte ja sen hem å lägga mej i badet hade ja tänkt =) Kan faktiskt ligga i ett bad i mer än fem minuter nu för tiden, utan att bli sjukt rastlös! Tänk om man finge ha en tv i badrummet, underbart de hade varit!

Men men fålla underhålla mej med en bok kanske.. ett glas rött kanske de va sjukt länge sen!

Annars så e ja fortf nästan frustrerad över en del människor.. hur man kan bete sej sådär.. jag förstår verkligen inte så sjukt ledsen å sårad å det är så jävla respektlöst så jag förstår inte ens..

Jag förstår verkligen inte hur man kan göra/säga sådär!

Men men e väl inte meningen att vi ska förstå allt heller så.. varför inte vara öppen å ärlig ist? Hade ju som underlättat en hel jävla del!


Nä nu stänger ja nog ner detta för kvällen.. om ja inte få nån briljant ide å kommer ihåg va ja sku skriva om dåra.. vem vet..

Mitt minne suger..


På måndag ska ja iaf ringa å flytta hemtelen!

Ovido - Quiz & Flashcards