Alla inlägg den 12 april 2010

Av Anna - 12 april 2010 11:16

Nu vare länge sen igen.. men månda nu å nya tag!

Torsdas: jobb för hela slanten å så hade ja RM med på intro, gick fint de =)

Samma på torsdag morgon med då va hon oxå med å gick intro!

Freda.. va gjorde vi då? Minns fan inte, måste skriva oftare så ja komma ihåg vad vi gör för nå!!!!


Lördag-Birsta! =)

Va ner på Birsta å handlade lite! Vart en rakmaskin ti Ziva så jag kan raka av henne all fluff ullpäls! Kanske vi slipper alla eksem, svamp å utslag å skit då hon förhoppningsvis inte svettas lika mkt!

Sen hittade jag ett par nya jeans, ett par leggins, nån tunika grej av nå slag.. köpte ja mer då? Jo just ja, gick på en underklädesaffär där hon hjälpte mej att hitta en bh i min rätta storl! Snacka om att man vart ute å cyklat bra där i vilken storl man ska ha!! Ja jisses! Ja ha alltid köpt 75b å nån enstaka i C ha ja för mej! Numera ha ja 65d å dom sitter kanonbra, riktigt skönt att ha bh på sej nu! Dyra som fan va dom men men vart 4st nya så nu ska ja slänga lr kanske bränna alla mina gamla! Så där se man, de e nåt som ja tro de flesta sku behöva göra, få en bh riktigt utprovad! Jag e nog inte ensam om att gå runt i en storl som eg inte passar! Å en riktigt bra affär va de =)

Vart även ett nytt regntäcke ti Turbo med =) De behövdes för hennes va kasst så hon ha fått lånat Nikkis nå ggr nu! Men Nikki e ju lite mer frusen av sej så då ha hon blitt blöt å kallt ist.. inte bra de heller men nu harom var sitt! =)


På kvällen åkte vi å bowlade i solle =)

Jag, Christian, Emma å Alex å så Mor å Far! =)

Jag sög men bröt ingen nagel iaf :P De va ju bra de iaf =)

Vi körde tjejerna mot killarna å vi förlorade men men kul hade vi iaf =)


Söndag - GRATTIS ALEX som fyllde 22år! =)

Vi va ut ti skog hela högen å grattade Alex å åt go fika å tårta =)

Sen hem å påbörja operation ziva!

Här kommer två bilder =)

 

 

Sådär vart hon, inte världens snyggaste men huvudsaken hon få mår bra å slipper mer klåda å svamp pga att hon svettas så mkt!


Å så ida ska ja va otrogen mot min frisör som e mammaledi nu, hoppas de blir bra! se om ja kan få till nån bild på den nya skallen då!
Nu blire frukost å sen duschen!

Ovido - Quiz & Flashcards