Alla inlägg den 21 april 2010

Av Anna - 21 april 2010 11:35

Gårdagskvällen va mindre kul.. tyckte Turbo såg skum ut i hagen under em å när vi sku till å ta in dom på kvällen så va hon halt! =(

Christian fick gå med henne lite så jag fick se å de vart bara sämre desto mer han gick med henne, men lika jävla pigg å glad e hon förde!

Jättejätte snälla Kristina ska komma hit ida efter jobbet å kika på henne, hon e ju som en hel del mkt bättre på sådant än va ja e numera.. ha ju varit bortskämd å haft så pigga fräscha hästar å så ha man lagt av sej med en massa vettigt kunnande!

Aja, tur man ha jättesnälla vänner iaf!

Sen få vi se om man måste ringa veterinären nå!

*suck*

Min gamla goa dam! =/

Nog för att hon börjar bli till åren, å hon ha ju gått på travet med men.. Hon ska ju aldrig bli gammal å dålig tycker jag!

Ha ju haft henne i strax över 12 år, tiden går fort när man har roligt!

Jag hoppa hoppas att det inte är nå allvarligt...

 

Ne ska gå upp till henne i stallet å borsta lite å ta ut henne en stund!

Hon skulle dock behöva ett rejält bad för de e ju lerperiod nu, ingen av hästarna e bruna numera utan grå in packade i lera! Hatar våren när hagarna ser ut som en lervälling!


Håller tummar å tår för min gamla goa dam!

Ovido - Quiz & Flashcards