Alla inlägg den 15 april 2010

Av Anna - 15 april 2010 09:52

Fy fan va skönt!

Nu ska här börja packas å donas å så kanske vi ska försöka klämma till me en tvättid oxå! Christian vill väl förmodligen ha lite rena kläder på sej sku ja tro!

De e fan bra å va tjej å ha en jävla massa kläder, behöv man inte tvätta så ofta haha! Ne ska verkligen ta å rensa ur den där sk garderoben nu å så ta å införskaffa lit nytt! De e ju faktiskt vår å nu när man ha nytt på skallen kanske man ska ha nå nytt på kroppen med.. måla tånaglarna oxå å testa nya fotlänken å så måste ja fasiken få tag på en tatuerare som kan fixa mina handleder å höger armen med.. men ja e ju senil så de bli ju som aldrig av! Aja.. nån jävla gång ska ja väl komma ihåg nåt.. förhoppningsvis!

Kissnödi som fan e ja.. orka inte gå på toa nu heller för då komma ja stupa i sängen på vägen därifrån, vettefan om ja eg ha tid å sova nå ida.. sku vilja gå ner å sola, måste hem å fixa stallet å pussa lite på mina kära hästar som ja inte sett sen i söndas! =/

Få se nu... jo just ja, vilken jävla dröm ja hade igår när ja sov nån timme hemma innan de va dax å jobba igen! Hela familjen å nå fler tro ja de va sku iaf åka färja över ti Norge?  För de första.. varför åka färga ti norge?

Aja men iaf, poliser hade dom oxå å jag va misstänkt för narkotikabrott direkt när ja kom fram, så fick träffa nå poliser minns dock bara EN!

En grymt jävla fin norsk ung polispojke, kärlek vid första ögonkastet va de medans jag försökte förklara att jag faktiskt åt medicin men inte hade recept med mej å bla bla bla.. tro iaf jag kom undan, men ja kom då fan inte undan han!

Å Christian då jo nu ska vi se här, honom dumpade jag fem minuter senare typ.. snäll som jag är! Hahaha dumpa honom för en norsk kille!

Kom ihåg hela hans namn när jag vaknade, både för å efternamn men bara efter en stund va de borta, konstigt va de iaf!

Å så vakna ja upp i sängen å så ligg Christian där?!

Chockad å förstod inte ett smack, tur de bara va en dröm!

Hahaha att man kan drömma så sjukt å verkligt ibland så man bli förvånad då man vaknar!

Aja, va ingen sexdröm iaf så långt hann ja inte haha!

Men trots alla drömmar vad dom än handlar om så e han alltid med, ganska medveten om att jag inte är singel längre då han alltid e med i drömmarna vad som än händer!


Ne nu trycker blåsan på så ja måst kila!

Ikväll ska vi ti Lungvik å gratta Carro å fika lite å sukta efter huset!


Men vad händer i helgen?

Förutom allt som ska packas då då...

Ovido - Quiz & Flashcards