Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Anna - 24 juni 2011 12:32

Äntligen fredag å midsommar =)

Men trist väder, här regna de till å från ida med! =/


Å min kära nackspärr sitter kvar fortf.. de suger getballe! Lr nåt!

Få nog fan dra på lite Heat Lotion då ja slutat å se om de hjälper, men de

verka sitta djupt inne för ja känner inte så mkt då ja försöker massera där själv.. annars bruka ja va rätt öm långt ut men denna gång sitter de visst djupare till!

Aja de löser sej nog hoppas jag!


Laddad för ikväll e ja faktiskt endå :) Än så länge :P

Lär väl bli dötrött då ja väl få sluta jobba!


Aja ska greja på lite nu så..


Glad Midsommar alla!

Av Anna - 24 juni 2011 00:35

Sådärja då låg man parkerad i sängen då å jaa.. nu sku ni känna vad min gaser doftar ljuvligt! Lr inte.. fan så ja bli illamående nästan! Urk!

Imorn ere midsommar :) Hoppas de bli skoj å att min nacke e bättre då!

Bara på högra sidan av nacken, skuldran,armen osv som må skit.. stel å öm å domnar av till å från.. de suger!

Men men nu ha ja tryckt i mej en tallrik yoggi å flingor så nu borde ja kunna sova gott å inte bli hungrig om fem minuter hoppas jag!

Va dukti å köpte valios laktosfria yoggi oxå så magen ska va glad :P


Aja nä man kanske ska försöka få lite sömn så man orkar me morgondagen!

Jobbar ju ti 15.30 sen måste vi handla lite sallad som vi glömde ida å så ska ja hem å duscha å packa ihop lite grejer då vi ska sova på Nordvik nå dagar nu!

Fast ja komma sova hemma oxå, finns ingen säng som e bättre än min :P


aja skriver mer imorn.. God Natt

Ovido - Quiz & Flashcards