Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Anna - 28 juni 2011 16:13

Fy fan i helvete.. ida e en sån dag man bara vill svära åt allt å typ alla!

Städdag å jag tokförsov mej.. vakna typ halv2! Halv2???

Vafan ja gick ju å la mej å somna strax efter tolv å ställde tre väckarklockor!

Varför i hela vakna ja inte för.. å klev upp å städa i tid så att ja oxå hade kunnat få njuta av solen som behagade komma fram ida!?

Less ja bli..


Aja just nu städar jag.. fortf.. å lyssnar på Infected mushroom!

Taggad för morgondagens utgång =)


Just nu sitt ja så fin fint i mina minishorts med HelloKitty text över arsle å så min sverige bikiniöverdel å med datorn i hallen å högtalarna ikopplade!

Mina högtalare står numera utanför toan, eftersom ja drar in dom på toan då jag duschar! Mkt roligare å duscha me lite musik på!

Dock e ja redan grymt less på Spotifys jävla k*kreklam!

Sp den om nå jävla nyss/säkert sex lr vafan de e reklam för.. en tjej å en kille som stöna iaf.. å då ja ha rätt hög volym på här så lär ju grannarna undra vem fan ja k*ullar då Christian e borta.. haha ja ja.. dom få väl sej ett gott jävla skratt om inte annat lr så e dom så pass smarta att dom förstår att de e reklam!


Ne man kanske ska lyfta på arsle å forts städandet.. kökshelvetet kvar..

3e rummet orka ja knappt bry mej om för vi ha som inte plats å fixa de då fåtöljerna fortf är kvar här hemma.. suck..

Inte konstigt att man inte trivs då man aldrig få nån ordning här.. Christian behöver ju inte bry sej så mkt för han e ju ändå aldrig hemma så..


Aja nä städa va de ja.. återkommer

Ovido - Quiz & Flashcards