Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Anna - 26 juni 2011 23:45

Sitter å googlar, läser å söker en massa grejor.. Hittat en del saker å sen helt plötsligt satt ja å läste en massa om Sagan om isfolket, Häxmästaren å Ljusets rike!

Fan ja måste läsa dom serierna igen efter ja e klar med Isfolket för andra gången!

Men just nu ha ja en paus då ja läser Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna!

Bra bok, MYCKET fina bilder ;)


Annars ha ja suttit å knaprat i mej lakrits så ja lär väl va svart i munnen nu.. jag skulle kunna, kanske inte döda men..., nästan iaf för en snus :P

Å en stooor besvikelse.. mitt naturgodis e inte knaprit längre!?! =/

Fan mina big corns e sega, hjärnhalvorna e lite halvmjuka å jaa.. inge kul alls =(

Smaka fan inte bra å ja som ha massor att äta upp.. suck.. de suger!

Å de kliar överallt.. vettefan va de kan vara?

Allergisk mot nåt kanske.. typ alla nötter ja äter?? Neee...


Ne ska forts mitt sökande efter saker å jaa..

Av Anna - 26 juni 2011 21:27

Lite kvällsgött å sippa på =)

Förjävla söta å goda e dom, alltså söta i smaken :P

Precis som ja gilla de =)

E ju inte så förtjust i vanligt kaffe, i så fall med massa mjölk å ännu mer socker!
Men dessa å så Vanilj Latte gillar ja =)

Vanlij latte me whiskey (jack daniels) e dögott :P


 

Av Anna - 26 juni 2011 20:21

Tackafan för mina saltlakrits godisar ja köpte förut! Dom e ett grymt stöd för att inte snusa! Dock svårt å snusa utan nån snus, men ja e sååå grymt snussugen så de finns inte! Lr ja.. nå godis gå lika bra, bara ja ha nåt att stoppa i munnen typ!

Men snus e ju sååå gott :P Så sjukt gott :P


Aja int så mkt å göra, bara tugga lakrits å bita ihop!

Men nu vart ja grymt sugen på popcorn.. ja vill gå på bio å se Transformers 3 å äta popcorn! Popcorn popcorn popcorn..


Å på tal om nå helt annat.. e de bara mitt hår som bli bebismjukt när de få lite regn på sej? Va rätt blöt i skallen när ja gick från bilen å in/hem å sen från bilen å ti jobbet, å nu sen dess e mitt hår jättemjukt fast ja ha lite vax/gegga i de oxå!

Jag som tog bilen på jobbet ida för att de regna (å för att ja ska åka direkt ti Dynäs imorn när ja slutat) i hopp om att de fanns nån ledig parkering här nedanför!

Jo tjena att de fanns.. fick snällt åka upp på vändplan å ställa mej där för att sen traska i regnet in ti jobbet! Ja måste skaffa mej ett paraply, ett som e helt!

Ha nå lilaaktigt men de e helt jävla skevt så.. ett nytt paraply ska inhandlas + nagellack!


Hahah kom just på en sak ja glömde skriva som ja oxå drömde om!

Att jag lite smått panikslagen står å skriker nå om att ja måste till Sollefteå å köpa en amnings-bh!!! :P

Vet inte hur ja kom å tänka på de just nu när ja se en kattmatsreklam på tv men..

Sku iof behöva köpa nå nya vanliga bhar ti mej själv oxå!

Nån gång framöver..


Å vad jag längtar tills på lördag :D

Av Anna - 26 juni 2011 18:52

Precis tryckt i mej en mozarellapizza å nu fick ja världens huvudvärk =/

Drygt som fan!

Å inte ha ja hittat mina läsglasögon än heller.. suck å dynga!


Ne gräva fram nå ipren ur ryggsäcken, om ja hitta nåt där i röran å så hoppas på att man må bättre snart!

Av Anna - 26 juni 2011 18:08

I natt ha ja drömt en himla skum dröm..

Drömde att jag å Christian skulle iväg på "babyläger", ett läger man fick gå på innan man skaffar barn för att lära sej hur man gör osv.. alltså hur man tar hand om ett barn inte hur man gör ett :P Syster å Alex va oxå med :P

Men mitt uppe i allt de där fick ja jätteont i magen å mådde skumt.. å då visade det sej att jag redan var gravid å att jag skulle föda!!!

Allt gick så fort å helt plötsligt hade ja ett barn i famnen, en flicka me svart hår!

Minns att ja frågade att ja inte kom ihåg själva förlossningen, att de inte kan ha gjort så ont osv.. å tyckte de va konstigt att ja inte minns själva "trycka-ut-barnet-delen"!

Skumt va de iaf..

Sen att ja sku amma oxå, de gick bra fast ja hade väldigt ont i brösten för dom va sprängfyllda me mjölk..

Men nå skumt me hela drömmen va att helt plötsligt va jag å Syster i ett stall lr nåt å jag hade lagt ifrån mej min dotter nånstans bland höt å ja kunde inte hitta henne.. fick lite panik för hon skulle äta, mina bröst spärngdes det i å jag hitta henne inte.. då hittar Syster henne under höt!!!

A på nå vis hade hon hamnat under höt.. helskum dröm alltså!

Å så sjukt verkligen!! Läskit!

Av Anna - 26 juni 2011 16:40

... ja e fan kass! Tog inte en endaste bild på midsommarfesten vi hade på Nordvik!


Aja kul hade vi iaf!

Jag slutade ju 15.30, men fick jobba över lite.. sen for ja hem å duscha å försökte bestämma va ja sku ha för kläder på mej!

Å så vart ja hungrig som fan så åt tre knäckemackor å läst lite Kalle Ankas pocket innan ja hoppade i duschen! Sen vart de ombyte x3 då ja inte kunde bestämma mej :P Men till sluta hade ja packat ihop de mesta å knatat ner i bilen, typ stapplandes då ja hade högklackat å en stor tung väska + en massa påsar å småväskor å skit!

Såg nog rätt roligt ut, sp då ja inte e sååå van att gå i högklackat:P

Men va gör de ja älskar mina Dr Martens iaf! =D

Till slut kom ja ut ti Nordvik iaf där Christia nå Johan höll på att grilla för fullt =)

Så vi käkade å drack lite gött = Solbacka körsbärsvin!

Liten skvätt senare började folket droppa in å en annan vart väl typ mer å mer rund om fötterna!

Spelade kubb gjorde vi oxå en sväng, ena gången vann mitt lag å andra gången Christians lr om de va tvärt om!

Vi hade iaf roligt under kvällens gång å vart en del folk så =)

Men ja suger verkligen på att ta bilder när det vankas fest.. ja kommer fan inte ihåg de.. å dessutom tro ja att ja förlade mobilen flera gånger så ja hittade den inte ens :P

Men det var iaf en jättetrevlig å rolig kväll =)

Så tack alla som kom å gjorde den =)


Dagen efter då va vi bakis.. ovanligt va? hahaha.. ja bli alltid bakis typ!

Christian hade jätteont i nacken å huvudet å va inte så pigg =/

Men ingen av oss kräktes iaf å de va väl ett + :P

På kvällen for vi in ti Kramfors å hyrde film å köpte lite götta, Green Hornet tro ja filmen hette! Va väl rätt ok å se iaf!

Sen stupa vi i säng typ kl24 lr nå sånt.. tidigt iaf!

Somnade me lampan tänd å fönstret öppe = myggbett dagen efter!


Å så ida då.. sov läääänge å ville inte kliva upp alls ida.. men va ju som tvungen då ja sku iväg å jobba!

Så nu sitter ja på jobbet å de regnar faktiskt inte längre!

Men e däremot seg å slö.. å trött.. å Christian åker imorn, ti Norge.. boring!

Men men ha iaf lite å göra denna vecka så ja hoppas den gå fort =)

Imorn ska ja sälja Tiili (marsvinet) om dom inte ångrat sej!

Å så måste ja städa lägenheten för på onsda blire förfest innan Kramm hos oss!

Å ja de behövs städas.. vi e typ aldrig där men vi grisar ner som fan endå!

Så på onsda blire Kramm dåra =)

Torsda jobba ja igen å på lördag blire roadtrip ti Solna :D


Ne nu ska ja göra lite käk.. skriver mer sen kanske..

Ovido - Quiz & Flashcards