Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Snussugen!

Av Anna - 26 juni 2011 20:21

Tackafan för mina saltlakrits godisar ja köpte förut! Dom e ett grymt stöd för att inte snusa! Dock svårt å snusa utan nån snus, men ja e sååå grymt snussugen så de finns inte! Lr ja.. nå godis gå lika bra, bara ja ha nåt att stoppa i munnen typ!

Men snus e ju sååå gott :P Så sjukt gott :P


Aja int så mkt å göra, bara tugga lakrits å bita ihop!

Men nu vart ja grymt sugen på popcorn.. ja vill gå på bio å se Transformers 3 å äta popcorn! Popcorn popcorn popcorn..


Å på tal om nå helt annat.. e de bara mitt hår som bli bebismjukt när de få lite regn på sej? Va rätt blöt i skallen när ja gick från bilen å in/hem å sen från bilen å ti jobbet, å nu sen dess e mitt hår jättemjukt fast ja ha lite vax/gegga i de oxå!

Jag som tog bilen på jobbet ida för att de regna (å för att ja ska åka direkt ti Dynäs imorn när ja slutat) i hopp om att de fanns nån ledig parkering här nedanför!

Jo tjena att de fanns.. fick snällt åka upp på vändplan å ställa mej där för att sen traska i regnet in ti jobbet! Ja måste skaffa mej ett paraply, ett som e helt!

Ha nå lilaaktigt men de e helt jävla skevt så.. ett nytt paraply ska inhandlas + nagellack!


Hahah kom just på en sak ja glömde skriva som ja oxå drömde om!

Att jag lite smått panikslagen står å skriker nå om att ja måste till Sollefteå å köpa en amnings-bh!!! :P

Vet inte hur ja kom å tänka på de just nu när ja se en kattmatsreklam på tv men..

Sku iof behöva köpa nå nya vanliga bhar ti mej själv oxå!

Nån gång framöver..


Å vad jag längtar tills på lördag :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 mars 2013 21:14

Fan skulle verkligen behöva shoppa några nya bhar! Som sagt ha ju till slut lyckats gå upp i vikt å de gjorde även mina bröst å mina fötter å ja.. hela jävla kroppen utom skallen tro ja :P Å skulle verkligen behöva nya bhar! Ha två st som ja kan ...

Av Anna - 13 mars 2013 20:44

Nu vare då längesen ja uppdaterade nå här.. helt glömt bort att ja ha en blogg å de ha ändå inte hänt så himla mkt intr att skriva om heller så... Livet rullar på som vanligt. Jag äter, skiter, jobbar å tränar å e i stallet typ. På söndagar ere...

Av Anna - 22 oktober 2012 13:35

Gah att de aldrig gå över.. ida e de en vecka sen ja blev dyngförkyld =/ Men ha ingen feber längre å just ida må ja bättre än på länge trots hostan å lite snor =) Så veckan som varit ha varit himla lugn.. ha mest sovit, legat, ätit å jobbat å så ...

Av Anna - 12 oktober 2012 16:48

Fan hata hösten.. å dessa depptider typ.. Vet inte vars dom kommer ifrån men känner mej bara allmänt bläääig! Inget känns skoj just för stunden å ja e så trött hela tiden typ =/ Vill bara sova å vakna igen då de e sommar.. om de sku kunna bli en ...

Av Anna - 8 oktober 2012 19:03

Så vare månda igen då å jobb som gäller. Helgen ha vars grymt rolig =) Fest i Sundsvall i lördas me Madde, Camilla å Bonden + några fler =) Haft riktigt skoj å förfesten va nog bäst ;) Seg som fan igår men inte sp bakis som tur va.. När vi kom ...

Ovido - Quiz & Flashcards