Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Anna - 5 mars 2010 23:10

... Kanske ska ta me Ziva oxå kom ja på!


 

Här e min vovve Ziva =)

Blandning mellan Lapsk Vallhund & Chowchow/wheaten terrier


  Å bara för att, mitt marsvin Tiili (Lilla Blomma)

Av Anna - 5 mars 2010 23:02

Sku precis te å göra en uppdatering men då skrev ja nå om hungrig på msn å sen försvann de ner i magen... bra minne man ha... kanske kommer strax..


A just ja :P Tänkte skriva en snabb förklaring ti mitt användarnamn här å så försöka lägga upp en bil på nå vänsters vis!


Anzituni = Anna Ziva Turbo Nikita, så fick ja till mitt namn! Fiffigt värre haha!


  Se på fan de gick! Här e iaf mitt gamla varmblodssto Barbra Turbo f:87



  Turbos dotter Nikita f:01


Å de e mina kära damer de =)

Av Anna - 5 mars 2010 21:28

.. som här ska försöka göra konsten att skriva intr utan att skriva ut för mkt om mej själv å ändå försöka skriva för min egen vinnings skull! Lätt ju lätt å behändigt.. lr inte..


De saker ja kommer att skriva om här  (om ja kommer ihåg de, säkerligen me Christins hjälp:) är iaf; Mig själv och mina krämpor, mina djur som består av hunden Ziva och hästarna Turbo & Nikita!


Mig själv & mina krämpor = En LP som gick fel på Sollefteå Sjukhus och denn anmälan jag lämnat in till patientvårdsnämnden sen dess.

Och så även min medicinering för adhd som går som den går..


Iom att jag hamnade på sjukhus och dom rent ut sagt pajjade min rygg så kan jag inte rida just nu/längre så har lånat ut mitt Arabkorsningssto Nikita till en trevlig familj här i Kramfors. Och hennes mor Turbo står kvar hemma på gården så jag har nåt att göra i hästväg fr marken iaf. Kan lova att jag saknar att rida!


För övrigt så jobbar jag som personlig assistens på ca 82% och trivs jättebra med det! Bor tillsammans med min syster i våran trea där äver våra killar/halvsambos bor så vi e fullt hus men mysigt å roligt ere!


Så.. nu ha ja iaf gjort ett första inlägg så få vi se vad som händer med denna sida!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards