Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Anna - 7 mars 2010 15:00

Fatta inte va de e för fel med magen... Omeprazolen hjälpte typ två timmar lr nå sen börja de igen. Orolig i magen, illamående å skum.. Å desto mer ja äter desto hungrigare känner jag mej. Känns som ja inte käkat på flera dagar även om jag gör de. Detta behöver verkligen inte min kropp. Så jävla svårt å gå upp i vikt iaf å bli ju inte lättare när magen bara ska krångla! =(

Fattar absolut inget alls... Man brukar ju äta för att bli mätt inte för att bli mer hungrig å att magen känner sej tom!


*suck*


På tisda ska iaf jätte jättesnälla Kristina komma å kolla på Turbos ben när hon slutat jobba.. sen få vi väl se om de bli veterinären lr inte!

Å imorn kväll ska jag åka till kusin Ulrica å testa hennes klippmaskin på Ziva då hon verkligen skulle behöva rakas så vi kanske bli av med eksemen/svampen å klådan pga att hon svettas så! Ziva e ju inte direkt förtjust i klippmaskiner.. va ju ett jävla sjå när vi skulle raka henne hos veterinären när hon fick en allergireaktion på nå hundben å fullt i utslag i anstiktet. Men men terapi...


Har en del å göra på jobbet men just nu kan ja bara sitta.. kom en våg av illamående å så känns de skumt i magen ingen lust å kuta runt å dammsuga å skura golven då men kokar iaf lite soppa just nu så man gör lite nytta iaf..

Hata å må skit =( Illamående e fan de värsta som finns!


Imorn blire medicin igen iaf.. ha inte kunnat äta nå Zyprexa nu när ja jobbar för då kommer ja nog inte upp när ja ska lr så somna ja på tok för tidigt på kvällen.. Så imorn kör vi igång igen!


Ne nu ska ja försöka ta mej upp ur stolen å göra lite mer nytta.. Å forts leta nyttigheter inför flytten på Ikeas hemsida! =)

Av Anna - 7 mars 2010 09:58

Mkt kan hända en lördag.. Började dagen med ett sms fr min kära mor, Turbo va halt i morse när hon släppte ut henne! :( Min kära gamla dam som varit halt typ en gång under alla dessa år jag haft henne (12 år ungefär). Troligen för att det varit mkt fart å fläkt i hagen nu veckan som va, enda lilla jag hittade va en ynka liten värmeförändring i v knät och lite svampig. :(

Å ida jobba jag dyng så kan inte åka dit å kolla upp de heller.. e de inte bättre på måndag så få ja väl ringa veterinären! =(

 

Barbra Turbo


Börjar fundera på om magkatarren ha vaknat till liv igen oxå.. inte varit nå pigg i magen på tre dagar nu, tur man ha omeprazol hemma ut i fall att sen ja fick skiten  i somras! =(

Fredagens natt på jobbet sov ja som en kratta, ont i magen å div gaser (ni som känner mej blir inte förvånade) så när ja vaknade på lördag morgon å klev upp höll ja på å storkna av mina egna kära gasodörer! Upp med balkongdörren å vädra innan jag skulle bli avbytt så inte denne dör av stanken! Ja ja kunde inte annat än skratta, kan ju tänka mej hur de skulle ha luktat för nån som kommit utifrån när ja verkligen kände "doften" ja som legat å sovit i den hela natten! :P

Ah e gott skratt förlänger livet ha ha!


Men en rolig sak hände iaf i lördas =)

Jag å Christian ska bli sambos =)

Va å kollade på ett hus med stallplats som uthyres =) Så runt den 1maj troligen kan vi flytta in när det blir ledigt =) Helt underbart, riktigt mysigt å lagomt stort för oss 2 =)

Å igår kväll va de lugnt för oss, Syster å Alex va ut å festade dom men ja skulle ju upp å jobba 24h ida så ja å Christian hyrde film ist å käkade godis =)

Minns inte va filmen hette nu men den va rätt bra, någon rysare :)


Lär väl uppdatera mer under dagen när ja kommer på mer att skriva =)

E ju faktiskt nästan lite kul å ha en blogg, skit de samma hur många som läser men kan man ju passa på att hålla lite koll på sej själv oxå!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards