Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Anna - 10 mars 2010 14:02

Så äntligen ha man vart hos frissan =) Supernöjd som vanligt =) Se om ja få till nån bild sen på underverket haha!

Men något krävande att sitta där (sp när hon plockar å färgar ögonbrynen) utan något lugnande i kroppen.. trodde tabletten som ja höll på att glömma igår å tog väldans sent sku räcka för den tiden men icke sa nicke.. Jobbigt som fan med krypet å värken i kroppen.. men men nu vet ja ti nästa gång då får ja stödja med Theralen så jag slipper värken! Vore förjävla skönt!

Vore iof skönt å slippa all medicin över huvud taget men de kan man väl forts drömma om!

För övrigt så tar min rygg kål på mej ida, att ja inte ens ska kunna va ute å gå utan å få ont =( Det SUGER! Men men.. bli väl kanske bättre nån gång det med hoppas jag för ida ere fan inte nådigt! Hem å lägga sej på spikmattan sen kanske.. är i Dynäs nu å hälsar på fader en sväng å passade på att skotta lite skit å härja med Ziva oxå!


Jag vill flytta NU!!!!!!!!!!

Längtar som fan! Ska bli så jävla mysigt =)

Å förresten.. nån mer än jag som verkligen tycker att Cougar Town e kungligt jävla bra =) Hehehe gillar verkligen den serien å så DH såklart =)

Måste ringa Marit nån dag med å fixa mina naglar, gå lite knackligt å skriva nu när de e kanter å utväxt å bla bla så måste fixa till dom snart! När ja nu ska komma ihåg å ringa :P


Ne nu ska ja farma lite å dona vidare sen försöka få ti nån bild på frisyren!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards