Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Anna - 11 mars 2010 22:08

  Fodervärden ringde ikväll, Nikki kommer hem igen! Hon orkar inte med att ha häst i det stallet, och jag förstår henne verkligen jag skulle inte palla en vecka där..

Så nu kommer lillgumman hem igen, inte spikat nå datum men om ca två veckor kanske de blir av!

Så då får även om flytta med ut till Lungvik! =)


Nu äntligen ska ja få lägga mej å sova, så sjukt trött nu!


God Natt allihopa

Av Anna - 11 mars 2010 19:09

Lite trött å slut nu... är det nå ja inte tål så ere spya! =/

Men sen så varte bättre när ja fick träffa mina nya blivande arbetskamrater å självklart min nya chef =) Så himla sköna å lätta att prata med =)

Så de känns så sjukt bra å tror det kommer bli jätteskoj å jobba med dom! Dock kommer ja att sakna dom ja jobbar med nu för det har oxå funkat jättebra =) Men bättre chef kan ja knappast få! =)


Å sen ha de vart lite upp å ner ida.. lite neråt tankar men de e väl som de bruka va fast mkt mkt bättre nu för tiden när de mesta runt omkring en börjar lösa sej.. sen vore de ju skönt om man slapp vissa saker å det jävla mönstret som ständigt upprepar sej så man kunde få må helt bra men de e visst omöjligt när de gäller mej.. å så vill man säga "så bra e jag" men de ska ja inte för ja e fanemej bäst! Så de så!


Annars ida ha ja suttit å letat bilar.. lätt när man typ inte kan ett skit dock! Ja vet att ja vill ha fram lr fyrhjulsdrift, måsta ha en kombi så ja få in en hundbur med hund i å så abs vill ja ha, hellst stjärtvärmare å cdspelare å ICKE en vit, gul lr röd bil hellst inte grön heller men de kan gå! :P Inte lite krav.. å hellst vill ja få den gratis å den ska va bensinsnål å inte gått för långt! Känns som ja komma hitta hur många som hellst att välja på då.. lr inte.. haha!


Å på månda ere tänkt att jag, syster å Alex ska börja ta

skoterkortet! Men eg.. ere så nödvändigt? De kosta 1500:- tro ja de va å jag kommer aldrig att ha råd å köpa en egen skoter, jag kör kanske fem gånger per år å då sitt Christian bakom å ja palla å köra typ fem minuter sen ha ja förfrusit fingrarna.. Å om ja köpte en egen, vem ska ja ut å köra mef? E ju typ Christian med kompisar ja känner.. hade ja haft "egna" kompisar som oxå kört + ett megavälbetalt jobb så ja hade haft råd å köpa en egen så.. Sen ere ju de, min rygg.. Den pallar inte många timmar på en skoter sp inte efter att man suttit å kört på en skumpig led..


Aja de tål att tänka på, de e fan inte lätt att leva!

Nu ha ja skrivkramp i höger handen så fingrarna peka åt alla håll å kanter.. orka inte skriva mer just nu!

Av Anna - 11 mars 2010 10:01

Så vart man utringd igår kväll så blev ett 24h pass idag! Trötter som fan fast ja gick å la mej typ strax innan tio igår tro ja de va om hon inte va ännu tidigare.. ja börjar bli gammal!

Forts på våran "äta igen all skräpmat vi hinner innan flytten" så de vart pizza i Dynäs med hela högen! Orkade dock inte hela igår så vart matlåda tills ida med =)

I morse när ja vakna gick min mage i konkurs direkt.. ha ju vart fin nå dagar nu men så imorse så knöt den sej å ja fick rusa på toa.. nu ere dock lugnt, hoppas den håller sej ida då annars blire detta ett tuuuuungt pass!


Jag tror jag måste börja sova breve min laptop.. när ja gått å lagt mig så kommer jag alltid på en massa "visa" saker att skriva, lr andra funderingar men på morgon när ja e vaken igen e allt borta å de bli ett skittrist inlägg ist! Hur fan kommer de sej?


Aja lär väl uppdatera mera under dagen när ja får en stund över..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards