Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Anna - 23 mars 2010 16:09

Äntligen e huvudvärken väck, iaf den hemska sen igår nu e de den vanliga dagliga bara men den ha ja vant mej vid så den härdar jag ut!


Varit å grattat arbetskompisen för hennes dotter ida =) Å tom ja ha snusat på bebis ida =) så mysig lite söt sak! =) Tänka sej att jag sku tycka de va så mysigt med en bebis å rakt vilja ha en egen snart! Haha ja där se man den biologiska klockan ha börjat leva i mig!

Så så mysigt =)


Nu ha ja kommit ihåg å ringa Marit oxå så nästa vecka på tisda ska ja fixa naglarna igen, nu se dom förjävliga ut å en en sprucken sen ja slog handen i väggen =/

Ska försöka limma fast den innan ja river lös hela jag som inte kan låta bli att peta på trasiga naglar!


Å så lite bilder sen skoter turen som ja lovade..

  Min Älskling uppe på nå berg =) Ja komma då aldrig ihåg vars vi åkt nån stans men här uppe va vi iaf å myste ett tag =)

  Fin fin utsikt =)

  Å så självklart en fastkörning! Slutade med att Christian fick plumsa iväg å hämta sin fars skoter å dra lös den :P

Sen tog vi en sväng på varsin skoter upp ti ett ställe där ja varit å festat när ja gick på nordvik, minns inte va de stället heter men d va skoj å köra iaf :P


Ne nu ha ja bebisfeber, måste svalka mej me cola å prata mer bebis med syster å Alex :P


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards