Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Anna - 8 mars 2010 10:36

Nikkis fodervärd ringde precis från Göteborg, jag fick inte åka till stallet idag pga att all snö håller på att rasa ner fr stalltaket. Det går inte att komma in i stallet med hästarna ens så dom ska stå ute i natt dom och jag får inte åka dit pga rasrisken å försäkringar osv. Så då få ja väl hitta på något annat ida då å förhoppningsvis åka till Nikki imorn ist! Va ju snopet men sådant e livet å just nu e de +7 grader här så snön åker väl ner för fulla muggar!


Aja.. ja som precis va på väg nästan.. vad ska man då hitta på tro?


Här får ni en lite halvgammal sommarbild på mej å Turbo bara för att jag har vårkänslor å vill ha sommar nu! =)


 

Av Anna - 8 mars 2010 10:21

Så nu va man ledig tom torsdag em =)

Ska snart väcka syster å så ska vi åka upp till Nikki i de stallet å lunchfodra å kanske ta ut henne en sväng =) Bli nog inge rida ida för min rygg va inge pigg igår men jobba henne lite fr marken borde ju gå för sej! =)

Magen då.. än så länge e den lugn, ha bara druckit en av mina kära drinkar som ja e måttligt less på men tro ja drack den sista i morse som ja hade på jobbet. Dom e ju himla bra sp med min mage då. Men de känns inte riktigt bra än.. va inge pigg alls igår kväll, vart ju jättehungrig på kvällen å åt en mannafrutti å då vare kört..

Fick ont i magen, illamående å ännu hungrigare men inte nå mer å till slut lyckades ja somna! Läst även ut ännu en bok av Ljusets Rike som Margit Sandemo har skrivit, sjukt bra böcker hon skriver kan aldrig få nog! =)


Ska åka hem å titta till Turbo sen oxå, men igår hade hon varit bättre sa Syster! Hoppas hon e ännu bättre ida =)


Nu ska ja surra vidare lite med Christian å väcka syster =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards